|
Řetězový dopravník pro posun palet
Doležel, Tomáš ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukčním řešením řetězového dopravníku. Je rozdělena do čtyř částí. Z nichž první se zabývá rešerší obdobných dopravníků a manipulačních jednotek. Druhá návrhem komponent dopravníku. Třetí výpočtem funkčních rozměrů a sil. A čtvrtá pevnostními výpočty vybraných konstrukčních uzlů řetězového dopravníku. Výstupem bakalářské práce jsou výkresy.
|
|
Zalomený řetězový dopravník
Komínek, Vojtěch ; Zdařil, Josef (oponent) ; Špička, Jiří (vedoucí práce)
Výstupem této diplomové práce je celkový návrh zalomeného řetězového dopravníku, vycházející z požadavků zadání. Návrh se dá rozdělit do několika etap, přičemž první z nich se skládá z výpočtu a hledání potřebné pohonné jednotky. Na tuto etapu přímo navazuje druhá, kde jsem k určenému výkonu dimenzoval jednotlivé konstrukční části, jako např. nekonečný řetěz, hnací hlavu, napínání atd. V poslední etapě jsem se zabýval výkresovou dokumentací navržených částí dopravníku.
|
|
Návrh krokovacího roštu k odhrotovacím strojům
Mazánek, Jan ; Dokoupil, Vladimír (oponent) ; Omes, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem krokovacího dopravníku, který je určen k transportu kruhových tyčí délek 3 m až 12 m a průměrů 20 mm až 100 mm v rámci pracoviště odhrotování. Jedná se o zařízení složené z řetězových a válečkových dopravníků, které umožňují příčný a podélný pohyb tyčí. Hlavním cílem bylo snížení energetických nároků oproti současné variantě dopravníku.
|
|
Dopravníkový překladač
Chlapečka, Tomáš ; Jonák, Martin (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje konstrukční návrh přesuvny Europalet mezi válečkovým a řetězovým dopravníkem a konstrukční řešení řetězového dopravníku o délce 12m. Zdvih přesuvny je vyřešen pomocí elektrických aktuátorů a dimenzován na plně zatíženou Europaletu o hmotnosti 1200kg. Práce obsahuje 3D model přesuvny a řetězového dopravníku, základní pevnostní a funkční výpočty, výkresovou dokumentaci sestavení.
|
| |
|
Návrh řetězového vlečníku s vytvářením dávky tyčí
Horký, Pavel ; Omes, Jiří (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukcí zařízení pro manipulaci a přípravu dávky čtvercových ocelových tyčí. V úvodu práce je popsán princip současných zařízení, v následujících kapitolách jsou popsány nejdůležitější části nového zařízení a jejich návrh. V závěrečných oddílech je provedeno ekonomické zhodnocení a analýza rizik nové konstrukce.
|
| |
|
Přesuvna
Zubr, Tomáš ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
V této práci je řešen konstrukční návrh dopravního uzlu (přesuvna) mezi válečkovou tratí a řetězovým dopravníkem pro přepravu EURO palet. Dopravníky jsou navzájem kolmé. Obsahem bakalářské práce je funkční konstrukční návrh se základními funkčními výpočty, dále pak výkresová dokumentace doplněna 3D modelem celé přesuvny.
|
|
Technologie pro manipulaci dřevěné kulatiny
Skřivánek, Tomáš ; Mergl, Václav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se v první části zabývá rešerší používaných dopravníků na dřevěnou kulatinu. Jsou zde popsány hlavní rozdíly a vysvětleny důvody pro použití vybraných dopravníků. Druhá část se zabývá návrhem šikmého podavače kulatiny, který je konstruován na kulatinu o průměru do 80 cm a délky do 5 metrů. Nejdříve je popsán koncepční návrh, kde se odůvodňuje postup při konstrukci hlavních prvků podavače. Poté se práce zabývá funkčním a kapacitním výpočtem, určením pohonu a výběrem řetězu. Další výpočty jsou věnovány návrhu výšky svaru, kontrole průhybu roštů a pevnostní kontrole hřídele.
|
|
Řetězový dopravník pro posun palet
Doležel, Tomáš ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukčním řešením řetězového dopravníku. Je rozdělena do čtyř částí. Z nichž první se zabývá rešerší obdobných dopravníků a manipulačních jednotek. Druhá návrhem komponent dopravníku. Třetí výpočtem funkčních rozměrů a sil. A čtvrtá pevnostními výpočty vybraných konstrukčních uzlů řetězového dopravníku. Výstupem bakalářské práce jsou výkresy.
|